hi又係我呀XD爆轉龍又放唔放呀>?<不如我用200蚊收係爆轉龍,青龍ms同朱雀ms呀再唔係既我用陀螺同你換.你睇下呀.http://www.uwants.com/viewthread.php?tid=12474964&extra=page%3D1我真係好想要.如果唔係都唔會成日黎煩你啦XD
http://www.uwants.com/viewthread.php?tid=12474964&extra=page%3D1
係呀.200蚊收3隻有意的話給msn.^^
我之前有一隻隻野轉起上來好弱下
hi又係我呀XD
回覆刪除爆轉龍又放唔放呀>?<
不如我用200蚊收係爆轉龍,青龍ms同朱雀ms呀
再唔係既我用陀螺同你換.你睇下呀.
http://www.uwants.com/viewthread.php?tid=12474964&extra=page%3D1
我真係好想要.如果唔係都唔會成日黎煩你啦XD
http://www.uwants.com/viewthread.php?tid=12474964&extra=page%3D1
回覆刪除係呀.200蚊收3隻
回覆刪除有意的話給msn.^^
我之前有一隻
回覆刪除隻野轉起上來好弱下